Op naar New York!

26 april 2015 - Apeldoorn, Nederland

Wat een dag!

Vanmorgen door rode zakdoeken uitgezwaaid en door Edwin weggebracht....... paar uurtjes vliegen en dan........ NEW YORK!!!!!!!!

Wat een stad. En dan hebben we nog bijna niks gezien!

Keimoe ben ik inmiddels, dat dan weer wel. Na aankomst op JFK airport meteen horloge 6 uur teruggezet en dus gingen we van 's avonds 9 uur terug naar 's middags 3 uur. Op dat moment voelde ik daar niks van, haha, nu wel! Tis inmiddels 20.41 uur hier en in mijn lijf dus gewoon 2.41 uur ' s nachts. Dat voel je wel!

Marcel ligt al bijna in coma, ik wil nog effe snel wat schrijven en foto's delen. Veel inspiratie voor uitgebreide anekdotes heb ik niet, dus hier moeten jullie het voor nu even mee doen.

Gelukkig inmiddels wel een andere stekker voor mijn waterkoker gescoord beneden in het hotel. De schrik was groot toen bleek dat ik mijn kleine waterkokertje niet in de meegenomen Amerikaanse stopcontacten kon pluggen. Dat lijkt jullie wellicht geen probleem, maar in mijn hoofd zorgde dat voor lichte paniek. Marie en geen koffie....... Marie en geen koffieritueel....... Zeg nou zelf: dat is bijna onmogelijk! Arianne zou zich vanavond weer rotgelachen hebben in deze kleine hotelkamer. Meer zeg ik niet.

Ik ga slapen, morgen New York verkennen. Zin an!

Trusten, liefs Marie

1. Arianne:
    26 april 2015
    Dit verhaal is hier verkeerd geplaatst.
    Marie is dit jaar samen met haar man Marcel op reis en heeft haar verhaal op de verkeerde reisblog geplaatst.
    Jammer, hoor! Ze is zo in de bonen!